Monday, June 3, 2013

Singapore with girlfwen 19th Mar 2013

Ni singpore je , tapi well planned . Cuma sedih tercalar sikit dengan perkara perkara yang susah untuk dielakkan .

Honestly why Im writing this blog .. I miss them .. miss my little sister yang confuse habis ! Miss Adam boy yang very cheeky and very clever boy .. Miss my sweetheart Elin yang ver funny ! (pakai DKNY heel in USS - jangan marah babe ) Miss my adorable Nilam yanng tetibe buat busy sekarang .. and of course Uyun ..we will plan again ok .. . My other sister tak la rindu sangat sebab baru je balik with her dari Thailand .. heheh..

We have spent a day in USS . Adam pun dah buat perangai . Elin pun sama , penat .. mana tak nye pakai lagi ala ala diva :p ...

Sedih jugak bila sepatutnya Ira patut join kami , akan tetapi ada perkara yang tidak dapat dielakkan

"One of the most beautiful qualities of true friendship is to understand and to be understood " - 
 Lucius Annaeus Seneca






No comments:

Total Pageviews