Tuesday, February 7, 2017

Syukur itu payah ~

Its was hard closing a month of Jan - ya allah paling susah to sustain . Tapi kalau tak achieve lansung pitam ! .
.
.
Aku rasa few kengkawan feel the bad impact specially in financial institutions. The needs became last need - grrrr . .
.
.
Aku was terrified feeling . Nangis dalam hati , takyah nak cakap . Nak tahan air mata tak tertahan end up nangis ! .
.
.
Keje lagi , masalah kat umah . Double strike .
So bayangkan setiap senyum tu sebenarnya pahit . - hahha ! meroyan tak aku .
.
.
Im down gila .
Sampai a friend mine called me 38 miskal and finally he sent me this .
.
.
Ya allah .
Aku mohon Nikmat syukur .
Aku meroyan terhapa hapa.
Negative aura dalam badan . .
.
.
Syukur - nampak mudah .
tapi bila marah ?
bila maroyan terhapa hapa ? .
.
.
Bersyukurlah.
Semua pemberian dan ketentuan dariNya pasti ada hikmah dan kebaikan untuk kita.
Bersyukurlah.
Kita masih mampu melakukan pelbagai perkara sebelum kita kembali kepadaNya. .
.
.
ps : Padamkan "Kenapa" dalam diri . Setiap kenapa ada soalan , dan aku pasti Dia tidak patut di soal .
Alahai jiwa - redha la !

No comments:

Total Pageviews