Tuesday, January 1, 2013

Janji 2013

2012 was so fast . Cam tak terkejar pun ada . For the first time new year lepak kat rumah doing nothing . Unbelievable . Few friends call ajak p TC ( teluk chempedak ) tapi kaki malas nak bangun . hehhe 

Saya juga mahu yang baik baik . Mahu yang enak enak . Walaupun It was not really good start for 2013 with the "de" aku bersyukur kerana masih bernyawa . 

Walaupun melaluinya amat perit , sukar tapi aku percaya masih ada yang lebih perit dari apa yang aku lalui . Bersyukur kerana kehidupan ini banyak memberi aku pengajaran . Kehidupan tidak semestinya sentiasa manis , tidak juga sentiasa pahit aku ingat pesan mutawif masa mengejakan ibadah umrah . "Mintak la apa sahaja agar Dia tahu kita tidak pernah berhenti berdoa " . 

Aku tidak mintak yang lebih lebih . Apa yang ada mahu ditambah agar lebih elok itu sahaja. Kiranya apa yang ditakdirkan ini mengajar aku aku terus bersama sama mengahdapi kerenah kehidupan , Aku redha . 

Wishlist :-

1. Nak p Koh Lipe , Thailand 
2. Nak p Europe trips 
3. Nak continue the business in Kuantan .

Moga rezeki kami sekeluarga bertambah  dan selebihnya aku mahu jadi insan yang baik , inya allah .

Happy new year :)

No comments:

Total Pageviews