Tuesday, February 3, 2015

Grow old together


“We come to love not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly.” -~Sam Keen

Dulu aku selalu ada idea dongeng yang sempurna dari cerita romantik yang aku tengok .

Worst . 
Cerita dongeng Katak menjadi putera raja ! 
Sebab tu aku jumpa semua katak ! 
Konon konon mula mula perangai hampeh tapi akan turn to be yang aku rasa safe ! ala ala prince charming pakai pedang panjang ! 
Hahah ! katak betul ! 
Till now aku belajar jadi orang yang lupakan metafora gila cinta romantic untuk mencari kebahagiaan sebenar .. 
Redha . 
Serious it will come slowly. 
Sebab katak jadi prince boleh kita kira dengan jari 😆 . 

Jujurnya . 
I just wanna grow old with him . 
Yang real bila bercakap .
Yang real bila bergaduh .
Yang real in everything .

Biarlah kadang kadang nampak kami macam anjing dan kucing .
Tapi dalam hati ada taman . 
Aku tak moh suami perfect sebab aku banyak kekurangan . 
aku cuma nak seorang suami yang macam suami aku sekarang . 
Blunt bila bercakap . 
tapi tak abaikan tanggungjawab . 

ps : Jujur is subjective . macam package . caramel pop corn & coke . boleh pilih miranda or seven up or pepsi or coke . maksudnya ?
Draw upon your own inner-resources to offer love, attention, and nurturance to yourself when you need it. Then you can let love come to you instead of putting expectations on what it needs to look like..
Insya allah . 
everything gonna be orite 💗💗 


Sincere, 

No comments:

Total Pageviews