Thursday, April 15, 2010

~My Final decision!

Oat sangat bengang , even semalam dia masih talk about it... Aku diam , bukan bermaksud kalah , sebab kiranya aku bukak mulut aku tahu aku tak akan menang ....

Bukan aku tak buat my part . I did! biar pun meleleh air mata darah sekali pun, I have done what I've supposed to do. My colleague , my direct reporting manager , my support team are aware about my transfer...

Bukan senang jadi AKU ; I have to pleased every body. My parents , my kids , his ex- and family , his family , freind and even my maid.I've to make that decision. Its long term business. Bukan macam cerita :Bukan hari ini , esok tiada....Kalau boleh aku nak jerit pada Oat ( sebab berkali explained masih tak nak paham)its for everybody benefit. You and kiddos benefit. Not me ... paham skit keadaan...


Moga tuhan tahu dan bimbing aku untuk jadi substitute yang terbaik.

ps : When you change person to be what you want , you just loose the respect ! 

No comments:

Total Pageviews