Friday, February 3, 2012

Manicure ; Pedicure

Just to share . I went to my favourite nail bar ; so there is acouple sit next to me . I'm sure his a straight men , caused I saw a dotter next to them as well . And via the conversation i heard they both taking a yearly membership...Pergghh!


Just to share that , men should do that manicure and pedicure . Hilangkan daki hitam kat kuku . Bukan golongan mesculin je , sepatutnya semua lelaki . Tapi tak payah la buffing . Hehehe..

p/s:I ingat last time , I pernah buat buffing untuk En Farok . Dia syok la I manja manjakan dia , Bila dia tengok kuku dia kilat .. Pergh satu rumah dengar dia jeritt ...
"HELL NO! naper kilat kilat ? ( buffing) ...
Since then , dia takut bila tengok I color kuku and stuff. He so comel at one time .. heheh .. people growth and I also become demanding ..

No comments:

Total Pageviews