Friday, November 11, 2011

11.11.11

Special kan this date .. From of the message that i have received ;
It has been for 15000000bc to reach this date ..according to mayans god has created love.
I dont said that its wrong but for love is everyday right.. Dont u think u wait till this date to show how much u love and cares the person is ? Exceptional for those who wanted or planned to get married on that date ; memang cantik pun date tu kan ...
Dah memang trend skarang ni .. Semuanya pilih date cantik ; tak kisah la falls ari apa pun kan ... Hheh

Ada lagi;-
Read this!Dalam kitab satanic the holy is satan;Mr St Wingston father satan bagitau yang 11.11.11 hari kebangkitan anak setan dan dajjal yang akan memerintah dunia dan orang akan memuja-muja pada hari keramat yg bratus tahun Wiliam satan tunggu-tunggukan .
"Sebenarnya orang tak akan tahu apakah makna tarikh tersebut malah pada hari Jumaat datangnya kami untuk menyesat semua agama islam , kristian dan buddha.Dan di mana nanti yahudi dan kami akan gembira kerana kebodohan manusia yang ada agama tapi tidak guna dengan betul . Sesungguhnya father of god satan akan terus menyesat anak-anak adam , St Mary and Crist Jesus . Maka kiamat akan muncul pada hari Jumaat dan tarikh ini bermakna untuk kami . Semperna keturunan kami 6.6.6 9.9.9 dan 11.11.11 "
Ada yang spread kata esok terjadinya kiamat, bukankah kita semua tahu dan diajar tanda tanda kiamat dan tahu tiada siapa yang diantara kita boleh preddict bila terjadinya kiamat..

Jagalah akidah kita ~

Wallahualam ...

Yang pasti dari petikan blog Ustaz Azhar Idrus
‎11.11.11 ~ nothing special except --> Today is FRIDAY ~ Specialnya tarikh 11.11.11 ~ sebab ~~> Jumaat penghulu segala hari dan pada hari jumaat juga:

1) Allah ciptakan Adam ,
2) Allah turunkan Nabi Adam ke bumi,
3) Allah mematikan Nabi Adam,
4) Pada hari itu juga ada satu saat yang tidak ada seorang hamba pun yang memohon sesuatu, kecuali Allah akan perkenankan permohonannya, selagi ia tidak meminta sesuatu yang haram.
5) Pada hari itu juga akan terjadinya hari kiamat. Tidak ada satu malaikat pun, sekalipun yang amat dekat kedudukannya di sisi Allah, langit, bumi, angin, gunung, juga lautan, melainkan kesemuanya memohon belas kasihan pada hari tersebut.
( Riwayat Hadis Muslim)

1 comment:

Atiqah Wadiah said...

new look ya?nice2..
ramai juga yg menamatkan zaman bujangnya pd tarikh t'sebut..

Total Pageviews